Brezpapirno računovodstvo

 

 

• skladnost arhiviranja z zakonodajo

• brez skladiščenja ogromnih količin papirnih dokumentov - manj stroškov

• enostavno iskanje po arhivu dokumentov - prihranite čas

• brez odvečnih poti in prenašanja dokumentacije - prihranite čas


To pomeni, da je vsa originalna papirna dokumentacija, ki jo podjetje uporablja za svoje poslovanje shranjena v elektronski obliki na strežniku in urejena tako, da so razvidne povezave med dokumenti.
Zagotovljen imate jasen in preprost dostop do vseh dokumentov.
Kar lahko dosežemo z elektronskim dokumentnim sistemom, kjer se dokumenti skenirajo, obdelajo, elektronsko podpišejo in arhivirajo in so ves čas dostopni.

Prihranili si boste precej časa in prostora.

Potek dela:
  1. svoje dokumente skenirate direktno v elektronski dokumentni sistem ali pa nam dokumente, ki so že v elektronski obliki (pdf, e-slog ...) pošljete po elektronski pošti. Po dogovoru vaše dokumente lahko skeniramo tudi pri nas;
  2. prejete dokumente obdelamo in elektronsko arhiviramo;
  3. po opravljenem delu vam pripravimo podatke iz poslovanja (saldakonti kupcev, dobaviteljev itd...);
  4. dokumenti so zakonsko skladno arhivirani, ni vam potrebno hraniti papirne dokumentacije in so vam vedno na voljo;
  5. ob koncu leta za vas pripravimo e-fascikel.
Brezpapirno računovodstvo
 

Aktualne novice

 

14.06.2017
Subvencije za Trajno zaposlovanje mladih
Na tem javnem povabilu lahko pridobite subvencijo ...
14.06.2017
60 % ali 80 % zavarovanje bančnega kredita

Tudi letos imajo možnost mikro, mala in srednje ...

01.02.2017
Višja minimalna plača za leto 2017
V Uradnem listu št. 4/2017 z dne 27.01. 2017 je...
web design: IMAGE DESIGN d.o.o.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
ZAVRNI